CXS SAFETY STEEL NICKEL S3P SRC kotníková bezpečnostní obuv - Zimní

Značka: CANIS

Kotníková obuv, zimní, celokožená s ocelovou špicí a planžetou.

Velikost
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Dostupnost Na dotaz (4 ks) Na dotaz (3 ks) Na dotaz (12 ks) Na dotaz (55 ks) Na dotaz (>100 ks) Na dotaz (>100 ks) Na dotaz (>100 ks) Na dotaz (>100 ks) Na dotaz (>100 ks) Na dotaz (9 ks) Na dotaz (14 ks) Zvolte variantu
Kód: 2310-001-800-38 2310-001-800-39 2310-001-800-40 2310-001-800-41 2310-001-800-42 2310-001-800-43 2310-001-800-44 2310-001-800-45 2310-001-800-46 2310-001-800-47 2310-001-800-48 Zvolte variantu
1 209 Kč 999,17 Kč bez DPH
CXS SAFETY STEEL NICKEL S3P SRC kotníková bezpečnostní obuv - Zimní
Značka: CANIS
Kotníková bezpečnostní obuv, zimní, s ocelovou špicí a planžetou. Materiál: svršek z 1,8 - 2 mm hydrofobní lícové kůže s reflexním PVC páskem, textilní prodyšná podšívka zateplená syntetickým kožíškem, podešev: PU-PU, olejivzdorná, antistatická, protiskluzová, odolná proti propichu.
Kategorie: Kotníková obuv - Bezpečnostní
Určení: Unisex
Sezóna: Zimní
Doporučené prostředí: Antistatické prostředí
Doporučené odvětví: Automobilový průmysl
Doporučené použití: Automechanici
Aktivity: Práce
Kolekce: CXS SAFETY STEEL
Hlavní materiál: Hovězí kůže
Specifické vlastnosti: Antistatické
Obuv normy: EN ISO 20345 - Bezpečnostní
Obuv kategorie OOPP: S3
Obuv dodatečné parametry: P - Stélka proti propíchnutí kovová vložka
Obuv podešev odolnost proti uklouznutí: SRC - Odolnost proti uklouznutí na keramické podlahové dlaždici s SLS a na ocelové podlaze s glycerínem /SRA + SRC/
Obuv voděodolnost: Ano
Obuv tužinka materiál: ocel
Obuv stélka materiál: Ocel
Obuv svršek materiál: hovězí lícová úseň 1,8 - 2 mm s reflexním PVC páskem
Obuv podšívka materiál: textilní prodyšná zateplená syntetickým kožíškem
Obuv podešev materiál: PU - PU

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Podobné produkty

BK TPU MF S3P CI SRC kotníková bezpečnostní obuv - Zimní
+ další
0202069760038
zpět
vpřed